donderdag 20 augustus 2015

Terugplaatsing

Gisteren was het eindelijk zover.
Na een goede nachtrust begon om half 9 het wachten op dat telefoontje.
Zou uiterlijk tot half 10 moeten wachten.
Iedere minuut was er 1 teveel, maar eindelijk ging om 9:15 de telefoon.
Mevrouw uw blastocyste is prachtig ontdooid, kunt u hier zijn om 11:30.
Ja tuurlijk.
Na het ophangen, me vreugdedansje gedaan, snel onder de douche gesproken hop de auto in om 1,5 uur te rijden.
Iets na 11.30 werden we binnen geroepen.
Schoenen uit, slofjes aan, kamertje in, van onderen ontkleden, zaal in, met de benen in de beugels en beginnen maar.
Geen greintje last gehad, eendenbek deed geen pijn en het plaatsen van het rietje heb ik niks van gevuld.
Toen alles op zijn plek zat was het wachten op de embryoloog met de embryo en toen die binnen kwam waren het 3 paar ogen me gat in te loeren.
Embryoloog met het rietje weer richting lab en toen het sein: alles is perfect dokter kwam, kon ik opstappen en na handen schudden me weer aankleden.
We werden gebracht naar een ander kamertje waar we nog een gesprek kregen met de embryoloog.
Leuk mens, lekker normaal en niks dokters aan.
Top kwaliteit 1 blastocyste zonder fragmentatie.
Whoehoe dat horen we graag.
Nu wachten tot de testdag.
De dagen gaan redelijk snel, jammer dat ik nog altijd gigantische endometriosepijn heb in me schouder dat me wakker houd :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten