vrijdag 21 augustus 2015

Boek: Verborgen verlangen

Boek: Verborgen verlangen
Geschreven door Drs. Marijke Linssen

Veel boeken las ik al tijdens mijn medische malle molen.
Persoonlijke verhalen en informatie boeken, maar nog nooit een boek als deze.
Toen ik destijds de oproep zag staan op Freya dat ze koppels met een onvervulde kinderwens zochten en het idee achter het boek twijfelde ik geen moment en stuurde een e-mail.

Wat ben ik daar blij om geweest al helemaal toen ik een e-mail terug kreeg voor een afspraak te maken.
Dit vond allemaal plaats ergens in 2012 als ik me goed herinner.

In mei 2015 was het boek klaar om gepubliceerd te worden.

Ik las wat kleine stukjes uit nieuwsgierigheid, maar pas tijdens ons vervolgreis naar onze kinderwens pakte ik het boek bij de hand.

Mijn revieuw:

Wat een super fijn boek, een echt coachingsboek dat in ieder hoofdstuk van je reis naar het vervullen van je kinderwens gelezen kan worden.
Of je nou zoals ons aan het einde van de reis staat en denkt alles te weten of als je nog maar aan het begin staat.
Handvaten om in bepaalde situaties of op bepaalde momenten stevig te blijven staan en goed te kunnen functioneren. (zo voelt het voor mij).
Ook is het erg fijn om ervaringen van ervaringskoppels te lezen en hoe hun behandelingen hebben doorstaan.
Je voelt je zo niet alleen meer al wist je dat al, maar je voelt je gesterkt.
Ook zit er een werkboek in met onderandere oefeningen om de behandelingen fijner te doorstaan.
Kortom een boek die ik echt aanraad en waar ik gewoon niet al te veel van prijs wil geven.

Sta je aan het begin van een traject en wil je onderzoeken of de medische molen echt iets is om in te stappen of sta je in het midden of het einde van het traject, dan raad ik jullie zeer zeker aan om dit boek te bestellen.
Voor elke categorie is dit boek gemaakt en niet alleen voor de vrouw maar ook zeer zeker voor de man.
Bestel hem dus nu via:
http://www.delevenscomponist.nl/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten