dinsdag 11 december 2012

Winterfair in ahoy

Afgelopen zaterdag gingen manlief en ik heerlijk naar de winterfair. We hadden er een hoge verwachting van. Heerlijk de kerst opsnuiven.
Ook gingen we er met een doel heen, we wilden een verhaal in onze boom hangen naast de standaard kerst decoratie die we nu voor het 2e jaar op het jaar gebruiken.

We wilden samen een bal kopen, iets wat voor onze liefde stond.
Ook wilden ik 7 vlinders in de boom hebben, deze 7 vlinders zouden staan voor de 7 embryoos die tot nu toe zijn terug geplaatst maar niet zijn blijven plakken.
Ik had al 3 engels op mijn schouw staan die staan voor onze ukkies staan die helaas afzette tijdens een miskraam al voor we week 5 bereikt hadden.
Het laatste waar we naar op zoek waren was iets wat stond voor onze 2 ijskippies.

We stonden vroeg op zaterdag en rond 10 uur gingen we met het openbaar vervoer naar ahoy, we hadden er zoveel zin in.
Eenmaal binnen zag ik een kerstkraampje, precies waar we van houden, alles van hout en wit metaal, dat heerlijke landelijke spul. Maar goed ik wilde eerst een rondje doen.
Het werd al druk en tot mijn verbazing bleef het bij 2 kerstkraampjes.
Er stond van alles, je kon een serre laten plaatsen, een elektrische auto kopen, eelt verwijderen, winmperverlenging etc
Het had niks met kerst te maken en inmiddels viel ik bijna om van de warmte.
We besloten maar naar huis te gaan, dit viel zo onwijs tegen.

Eenmaal in de metro besloten we naar de intratuin te gaan.
Jaarlijks gaan we daar heen ookal hadden we niks nodig, maar de kunstwerken die ze daar tentoonstellen met al die leuke kerstdorpjes dat wilde ik gewoon graag zien en ik had ons doel nog in mijn achterhoofd.

We genoten van de kerstdorpen, Het is dat wij de ruimte niet hebben maar we zouden het bijna wel eens na willen bouwen, een eigen kerstdorpje maken.
Heb wel 2 kandelaren waarin we een little dorpje hebben gemaakt en in mijn tafel hebben we poppetjes staan maar echt zo spectaculair als daar helaas niet.
We liepen door naar de kerstdecoratie afdeling en we vonden ons verhaal.

Onze hartjes bal

1 van de 7 vlinders

Deze zagen we en vonden we toepasselijk

De zwaantjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten