dinsdag 11 december 2012

Kerst is mijn huisje binnen geslopen

Ik was voor de winterfair al een paar daagjes bezig met uitzoeken en denken hoe en wat ik ons huisje wilde versieren.
Heb zoveel troep dat ik lang niet alles kan gebruiken elk jaar.

Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn en te kijken hoe ik iets neerzet, ben daarin erg perfectionistisch.
Maar het is gelukt, het huisje is versierd en geeft weer een gezellige uitstraling.

Onze bal en het verhaal heeft een mooie plek gekregen in de boom.





Onze liefde wordt ingesloten door onze wens, onze laatste 2 cryoos. En de vlinders hebben we losgelaten en dwarrelen door de boom.

Dit was zo enorm fijn om te doen. Het geeft rust en zo kunnen wij hopelijk genieten van de kerst.
Vorig jaar op mijn verjaardag 26-12-2011 werd er een inmens grote lach op ons gezicht getoverd toen wij een positieve test in handen hadden.
Een mooier kerstkado en verjaardagkado kon ik ons zelf niet wensen.
We waren in de wolken, maar hielden het stil. Ik zat netjes aan een glaasje 0% rose bier :)
Helaas kwam er bruut een einde aan ons sprookje en op 28/29 December verloren wij onze 2e zwangerschap. Kerst en oud en nieuw zou voor ons nooit meer hetzelfde zijn en jaarlijks zullen we eraan herhinnerd worden.
Dus door dit te doen hebben we geprobeerd het luchtig te maken en zo een plek te geven en uit te kijken naar de toekomst.

Uiteraard heb ik her en der nog wat versiering geplaatst en dit deel ik graag met jullie.

Hier een kistje gevuld met kerst en vlindertjes (deze dan zonder betekenis ben gewoon door op vlinders)

Ons dienblad met een niet zo begroeid bos :)

De schouw waar onze 3 engeltjes een mooi plekje hebben gekregen

Onze zithoek met wintertakken en wat lichtjes

De kerst is mijn huisje weer binnen geslopen en we genieten er iedere avond intens van. Het straalt warmte uit terwijl het buiten koud en kil is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten