dinsdag 4 december 2012

waarom ik wil dat uitgerekend jij er komt.

Waarom wil ik dat het magazine Uitgerekend jij! er komt.

De meeste zullen gelijk roepen: Omdat ik 1 van die 5 stellen bent die te maken heeft met ongewenste kinderloosheid?
Tuurlijk speelt dat voor een groot deel mee, maar dat is absoluut niet hoofdreden nummer 1.

Ik wil graag dat dit magazine er komt omdat:

- Ongewenste kinderloosheid een te groot taboe is
Doordat dit magazine gratis is zal dit blad door nog meer mensen te lezen zijn. Zij kunnen lezen hoe het is om ongewenst kinderloos te zijn of hoe het traject is. Een grote leer voor velen dat het niks is om je voor te schamen. Je kiest er niet voor je he overkomt je.

- Stellen/mannen/vrouwen helpen
Toen ik 5 jaar geleden met de pil stopte en kort daarna in de medische molen belanden hadik totaal niks om aan vast te houden. Informatie vond ik mondjes maat en iedereen zweeg erover. Ik kon geen magazine vinden waarin ik herkenbaarheid kon vinden. Die stellen, mannen en vrouwen die aan t begin staan of graag herkenning willen lezen wil ik graag mijn ervaring in het missen van alles qua informatie en herkenning besparen. Niemand hoort te tasten in het donker naar iets dat er niet is en zet me dan ook extra in voor hun.

- Delen met familie en vrienden
In het traject of vooraanstaand van het traject weet je niet hoe je je familie en vrienden, wie wel of wie niet hierover inlicht. Je kan de juiste woorden niet vinden of niet de juiste uitleg. Dit blad dooreven aan 1 van je dierbaren maakt het zoveel makkelijker. Het is een verlenging van jou verhaal die je doet met allerlei verschillende lotenoten in verschillende situaties die er verschillend mee omgaan.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Weg met die taboe en weg met op zoek naar erkenning en herkenning. Wat mensen ook denken over het traject er zal gelezen kunnen worden hoe de vork in de steel hangt.

Ongewenst kinderloos zijn is gewoon grof gezegt kut en we worden al te lang in een blokje gepropt. Ook wij zijn mensen die iets willen hebben om aan vast te houden en te kunnen delen me anderen en het blad Uiterekend jij! kan daarvoor zorgen. Juist voor die mannen en vrouwen die het zo verdienen.

Helpen jullie dit magazine realiteit te worden. De verhalen zijn er al en de foto's zijn al geschoten het enigste wat er voor nodig is is geld. Geld om het te laten drukken.
Wil je graag mee helpen? Dan kan dat via meerdere kanalen. Je kan doneren via www.uitgerekendjij.nl maar ook kan je een gedoneerd product kopen in de webwinkel van www.decembersteun.nl
De gehele opbrengst van de producten zal gaan naar Uitgerekend jij!

En deel dit artikel vooral verder. Bekendheid is hart nodig om zo nog meer mensen er kennis mee te laten maken. Of je nou wel of geen vervulde kinderwens hebt, steun deze groep mensen en laat hun dit magazine vastpakken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten