woensdag 12 september 2012

We gaan door

Manlief en ik gaan iets doen wat we nog nooit eerder deden.
We gaan direct door voor de volgende cryo terugplaatsing.
Van de gynaecoloog mag dat gewoon en zelf willen we dit ook graag.

Voorheen namen we altijd 1 a 2 of meer maanden rust om bij te komen van alle heftige tijden en teleurstellingen.
Uiteraard was er nu ook een teleurstelling en weer een heftige en onzekere tijd, maar je leert ermee omgaan en het sneller een plekje te geven.

Afgelopen transfer is allen gebeurt in een kunstmatige cyclus en dat zal de aankomende transfer ook weer gebeuren.
Nadat ik het sein had gekregen dat is moest stoppen met de utrogestan en van 2 stuks estradiol terug naar 1 moest was het afwachten op de rode duivels.
Ik blijf 1 stuk estradiol slikken totdat ik goed bloed en dan starten we weer met 3 stuks estradiol.
Onze beslissing om door te gaan is merendeels gemaakt op basis van mijn lief.
Zou ik kiezen voor een maand rust dan zou ik stoppen met de hormonen.
Mijn lichaam is nu gewend aan die krengen.
De buiklopen zijn voorbij het misselijk zijn is weg en de hoofdpijnen zijn verdwenen.
Kortom me lijf heeft zich aangepast en dus leek het mij niet verstandig om dus te stoppen met de kans dat het daarna weer van voor af aan zou gaan beginnen.

Zojuist heb ik de eerste spotting gehad.
Het wachten is op het echte doorbreken en dan weer rustig af te wachten hoe het allemaal verloopt.

We voelen ons goed en blijven samen sterk en hopen,maar we blijven ook zeker realistisch.
We vergeten niet dat we elkaar hebben en gaan genieten van t mooie dat er nog meer is.
De heerlijke donkere dagen staan voor de deur.
De kaarsjes gaan weer aan en het huisje wordt weer verwarmd door herfstkleuren.
Weg met die hitte en heerlijk samen zitten op de bank onder een dekentje.
De kleine dingen daar gaan we van genieten.

Samen gaan we deze ena laatste poging genieten van de kansen die we krijgen.
We hebben nog 2 embryo's en kiezen ervoor om 1 terug te laten plaatsen.
Ik ben er niet klaar voor om die allerlaatste stap te zetten dus houd er graag nog 1 in winterslaap.
Maar we gaan ervoor en dat is wat telt.

WE ARE ONE

3 opmerkingen:

  1. Erg mooi gesproken en zo is t maar... Genieten van wat je hebt.

    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Respect hebben wij voor deze stap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Respect hebben wij voor deze stap.

    BeantwoordenVerwijderen