vrijdag 21 september 2012

Wat een week

Het was me het weekje wel.
Tot over me oren met mezelf in de knoop, een heerlijk griepje die even kwam loeren en die verdomde schouder die weer in de weer was.

Vorige maand heb ik navraag gedaan bij de gynaecoloog wat betreft die schouderpijn iedere cyclus vanaf net begin de menstruatie tot aan de eisprong ongeveer of het aanleggen van mijn baarmoederslijmvliesbedje.
Na 4 jaar hevige pijn ging er een lichtje bij me branden dat er een patroon in zat en ik vertelde dit.
Grote kans is dat er lichte endometriose zit op het middenrif wat dus schijnbaar in verbinding staat met de rechterschouder.
Om dit zeker te weten zou ik een tijdje aan de pil kunnen gaan dan zou er geen pijn meer moeten optreden of een kijkoperatie
Nouja niet aan de pil gaan begrijpen jullie wel en een kijkoperatie zie ik ook niet zo zitten dus heb t volgende met mezelf besloten.

Na het traject ga ik 1 of 2 maanden aan de pil om dus te kijken of dat een oplossing zou kunnen zijn en mocht dat zo zijn eventueel eens met de gynaecoloog bespreken of er ook iets anders voor is.

Er zijn maanden dat de pijn meevalt en het me 1 slechte nacht bezorgd en er zijn maanden zoals deze dat het niet uit te houden is en ik dan ook nachtelijke ruzies heb met mezelf en m'n lijf.

Naast de pijn en de griep hebben we ook leuke dagen gehad.
Zo was me paps afgelopen woensdag jarig en me grote liefde afgelopen donderdag.
Paps viert zijn verjaardag niet en manlief wil volgend weekend zijn verjaardag vieren dus weer een huis vol gezelligheid.
Daarnaast is er ook weer een afspraak in het ziekenhuis gemaakt en gaat het weer heel erg snel allemaal.
Maar daarover blog ik meer als ik er klaar voor ben qua data's etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten