maandag 24 september 2012

Terugplaatsing afgezegt


We hadden onlangs besloten om direct door te gaan, het voelde goed en ik voelde me goed maar al een dag of 2 nadat ik ongesteld was begon ik erg misselijk te worden zodra ik 3 estradiol in nam.
Ik had zoiets van Ok me lichaam moet er even aan wennen komt wel goed.

Nog geen week later kwam daar spugen bij... ik kon gewoon alles eten alleen na een uur zat het zo dwars dat ik mezelf wel moest helpen spugen en vervolgens kwam buikloop daar ook weer bij.
In eerste instantie dacht ik dat ik een buikgriep had maar ik had geen koorts of koude rillingen of iets en t was puur spugen en continue misselijk zijn.

Zaterdag schrok ik van mezelf.
We hadden een feestje en ik had geen broek om aan te trekken die me nog paste dus ik deed eens gek en pakte een broek voor de lol die ik al geen 2 jaar meer aan heb gekund.
Ik trok hem aan zonder moeite en had hem zelfs nog aan kunnen trekken met de knopen en rits dicht.
In nog geen 2 a 3 weken tijd was ik dus zo afgevallen dat ik het ook niet meer gezond en verantwoord was.

Me lichaam is moe en op en energieloos omdat ik nog maar weinig voedingstoffen binnen hou en niet veel meer als water en soms thee kan drinken.
Probeer wel eens een sapje maar dat komt er nog sneller uit.

Ik besprak dit gebeuren met manlief en we waren het er over eens dat het niet gezond was om zo een terugplaatsing te laten plaatsvinden.
Vanmorgen belde ik de kliniek en het was geen probleem ik kon stoppen.
Wel staat er nog een belafspraak met de gynaecoloog omdat hij nog wat nader informatie wil geven over hoe het nu verder gaat aangezien ik geen cyclus heb en het nog wel even duurt voordat dat waarschijnlijk weer op gang komt.

Ik heb tot op heden nog altijd geen spijt van ons besluit.
Dit is niet gezond en zal ook echt niet voor een zwangerschap zorgen.
Me lijf is verzwakt en alles doet me zeer van het spugen en de energie die er niet meer zit.
Nu is het een kwestie van opkrabbelen en hopelijk stopt het spugen snel en ben ik weer de oude.

1 opmerking:

  1. hee paticia en kevin
    je heb er zeker goed aan gedaan om dat besluit te nemen samen het is niet niks meissie aldatspugen en zo je raakt er inderdaad helemaal door ver zwakt .
    ik hoop dat je gauw weer op knapt lieverd . en dat je lichaam zo zachtjes aan weer tot rust komt.samen zijn jullie sterk jullie zijn kanjers
    dikke kus suzan xxx

    BeantwoordenVerwijderen