maandag 13 augustus 2012

De echo

Vandaag was het dan weer zover. Het ritje naar Elsendorp voor de eerste echo in deze kunstmatige cyclus.

Om 11.20 hadden we een afspraak staan en om 09.30 zijn we gaan rijden.
Het was zo rustig op de weg dat we om 10.45 er al waren.
We namen plaats in de wachtruimte en genoten van een bak koffie.
Uiteindelijk liep het ongeveer een half uur uit.

Eenmaal aan de beurt besproken we hoe het ging en al gauw kon er weer gegluurd worden.
De eierstokken waren rustig en de follikels die er zaten groeide niet en zag er allemaal stabiel uit.
Het laagje baarmoederslijmvlies was nu 5.9 mm en dus nog niet dik genoeg om een terugplaatsing in te plannen.
Dit had ik al verwacht, maar toch hoop je dat het snel gaat en dat een ritje voor een echo voldoende zou zijn.

A.s zaterdag krijgen we een nieuwe echo en volgens de dokter moet het dan dik genoeg zijn om de terugplaatsing wel in te gaan plannen.
Tot die tijd moet ik doorgaan met 1x per dag 3 tabletten estradiol.

Er viel na dit bezoekje geen rust over me heen ik bekijk het nog steeds van dag tot dag.
Ookal heeft die genoemd dat volgende week de terugplaatsing van 2 kanjers zeker doorgaat hou ik mezelf in zelfbescherming modus.
Eerst zaterdag afwachten of het daadwerkelijk dik genoeg is vanaf daar zien we wel weer verder.

Ik ben blij met het resultaat en dat alles er goed uit ziet, maar dit is nog maar stap 1 en stap 2 is weer een paar dagen verder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten