vrijdag 17 augustus 2012

de bijwerkingen

de estradiol ben ik vandaag op dag 10 van gebruik spuug en spuug zat en ik voel en heb de behoefte om daar even enorm over te klagen en te zeuren.

de eerste dag gin het prima nergens geen last van, maar dag 2 tot nu zijn voor mij rampzalig.
het begon met druk op de maag, niet misselijk maar gewoon een vervelend drukkend gevoel alsof er een steen in lag.
daarop volgende 3 verschrikkelijke nachten buikloop waardoor ik aardig energieloos was geworden. op de dag sliep ik slecht want het is alweer een tijdje zomer in nederland.

de laatste dagen kan ik de klok erop gelijk zetten en start om 16 uur de hoofdpijn. nee niet die hoofdpijn wat zeurt maar gewoon goede stampende hoofdpijn waardoor ik kleine spleetoogjes krijg en alles om me heen teveel is.

sinds gisteren is daarbij gekomen dat als ik te lang wacht met eten dat is misselijk word en daardoor juist niet eet omdat alles dan vies smaakt en ruikt.
en zoveel honger heb ik ook niet want waar ik eerst naar de wc moest rennen kan ik nu helemaal niet meer en voel ik me opgeblazen.

de laatste fijne bijwerking is dat mijn exceem weer is komen opspelen. een zeer gevoelige hoofdhuid. ik had de jeuk prima onder controlle al een jaar en bijna geen last meer van en nu schaam ik me dood. heel de dag loop ik te krabben, mensen zullen wel denken.

kortom een klaagblog waarin ik wel kan schreeuwen dat ik er even klaar mee ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten