donderdag 9 augustus 2012

Dag 3 update

Vandaag zitten we inmiddels op dag 3 en de angst heeft gelukkig niet meer de overhand.
De eerste dag zijn we het dorp in gegaan en een zooitje vitamines ingeslagen en een thee-tje vanuit de natuurwinkel.
Had het 1 en ander ge-googled en die dingen sprongen eruit.
We willen er natuurlijk alles aan doen en dus slik ik 's ochtends bij het opstaan 7 pillen waarvan er 3 estradiol zijn en maak ik een heerlijk kopje frambozenbladthee.
Daarnaast neem ik tarwekiem, vitamine B complex,vitamine D3 en omega 3.
Ik laat de frisdranken staan en drink 's middags en glaasje granaatappelsap 100%.
Nu voor het eerst kan ik tegen mezelf zeggen dat ik er echt alles aan doe wat ik maar kan doen en baad het niet dan schaad het niet.

De duvel laat zich wel goed zien en voelen.
Dag 1 en 2 zijn altijd hels met flinke buikkrampen en vele toilet bezoekjes.
Gisteren heb ik bij het innemen van de estradiol ook direct het ziekenhuis gebeld voor een echo afspraak.
Dit moest gebeuren op dag 7,8 of 9 en aanstaande maandag staat deze gepland om 11.20 bij dk. W.
Ik hoop dat de estradiol mijn baarmoederslijmvlies snel laat groeien en dat we volgende week al in kunnen plannen voor een terugplaatsing.

Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken.
Gisteren heb ik vooral veel geslagen met als resultaat dat ik 's nachts niet kon slapen.
Op de dag probeer ik het huishouden te doen en zo afleiding te hebben.
Ben ook een groot fan van de olympische spelen dus ik kom de dag wel door.
Het weekend krijgen we visite en dat is dan toch mooi weer een dag afleiding.

Ik voel tot dusverre dus goed.
Ik ben hoopvol en positief en heb er een goed gevoel over.
We gaan het beleven en dit grote avontuur weer tegemoet en hopelijk stranden we op de juiste plek.

Later deze week uiteraard meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten