zondag 26 augustus 2012

De 3e dag

Vandaag zijn we beland op wachtdag 3 van de verschrikkelijke 2 wachtweken.
Ik voel me goed en zit lekker in mijn vel.
Het lukt me keer op keer om positief te zijn en positief te denken.
Ik zoek niet echt veel afleiding maar onbewust heb ik wel veel afleiding.

De laatste dagen ben ik heerlijk aan het schrijven voor mezelf en voor anderen.
De ene naar de andere blog knal ik eruit en dat maakt mijn hoofd met negatieve gedachten leeg.
Goede gesprekken voer ik en de mensen van wie ik het verwacht in mijn privĂ© leven leven mee en dat doet me goed.

De utrogestan gaat nu wel zijn werk doen.
Ik ben sneller moe en heb daardoor weinig energie, maar toch gaat slapen slecht en maak ik minder uurtjes als dat ik zou willen.
Het huishouden wordt verwaarloosd op dit moment. Ik kan me er niet toe zetten.
De bolletjes inbrengen wordt ook steeds lastiger, het is opgezet en na het inbrengen voel ik de werking duidelijk van de bollen.
Me onderbuik zeurt.
Ook werken me darmen nog niet altijd mee dankzij de estradiol. Er zijn dagen dat ik totale obstipatie heb en er zijn dagen dat ik telkens moet rennen. Beide kosten me ook energie.
Maar ik weet dat ik het allemaal doe voor een goed doel dus draai het de positieve kant op.

De dagen gaan tot nu toe gelukkig snel en geniet van ieder moment.
Manlief durfde in eerste instantie geen hoop te hebben, maar merk en zijn doen en praten dat er toch hoop in zit en dat doet mij goed.
Hopen mag en we weten welke kant het op kan draaien, de kant die we al te vaak hebben gezien en die we liever nu niet zien. We willen graag vreugde gaan ervaren maar uiteraard houden we het in ons achterhoofd

3 opmerkingen:

  1. Bijzonder dat je zo positief bent ondanks de ongemakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het negatieve laten beinvloeden zal me niet goed doen. Ik ga dan stressen en stressen is echt iets wat nu niet gewenst is. Het is nou eenmaal zo al die ongemakken en viezigheid etc maar kan het omzetten in iets moois. Lukt trouwens ook niet altijd hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die wachtdagen zijn inderdaad killing ... des te meer je er hebt gehad des te meer ben je ermee bezig is mijn ervaring.
    Hopelijk is dit voor jou de laatste keer in de eerste twee wachtweken en mag je door naar de 8 wachtmaanden!

    BeantwoordenVerwijderen