vrijdag 24 augustus 2012

De terugplaatsing

Het was vroeg dag vanmorgen. om 07.15 ging de wekker want ik wist niet meer of ze nou tussen 07.30 en 08.30 of tussen 08.30 en 09.30 zouden bellen.

Vanaf vroeg zat ik al te appen met tinkelbel omdat zij ook zat te wachten op het telefoontje voor een terugplaatsing.
We hielden het niet meer van de zenuwen en maakte elkaar helemaal gek.
om 09.00 werd ik dan gebeld.

Goedemorgen, u heeft een afspraak om 13.20.
whoehoehoehoehoe ik werd letterlijk een stuiterbal.
Ondertussen zat tinkelbel nog altijd te wachten en te wachten en te wachten.
Ze werd steeds negatiever en negatiever en het lukte me niet om haar moed in te spreken.

Eindelijk daar was haar telefoontje.
Ook een terugplaatsing om 13.40.
We sproken af bij de pomp tussen 11.00 en 11.30.

Ik zal lange verhalen besparen, maar we hebben bij de ontmoeting lekker gekletst.
Eenmaal aangekomen in de kliniek moest ook de assistente lachen dat we elkaar konden en tegelijkertijd een terugplaatsing hadden.
Hoe toevallig is het.

Stipt op tijd werden manlief en ik binnen geroepen.
Dk. W deed de terugplaatsing en vertelde ons dat er maar 1 ontdooid was en die nu terug geplaatst zou worden.
Ik schrok want we hadden afgesproken 2.
Hij vertelde dat de embryoloog dat ons later uit zou leggen.

De terugplaatsing ging snel en soepel.
Tijdens de minuten dat we lagen te wachten kletsen we wat met elkaar.
Het zat erop. kanjer was uit zijn slangetje en zit in mij.
We werden naar de kamer daarnaast gebracht waar al snel ook de embryoloog aankwam.

De reden waarom er maar 1 en niet 2 stuks zijn ontdooid is het feit dat de 2 1 dag oude embryo's niet uit een zelfde cyclus komen.
Hier had ik begrip voor en het vergroot mijn kansen.
Waar ik in eerste stantie dacht dat dit het laatste zou zijn liggen er dus nog 2 in de vriezer.

En hier is die dan onze kanjer, onze toekomst, onze wens.

Grow emmy Grow!!!!!


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi verhaal ik duim voor jou en Tinkerbel. HEEL VEEL SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi verhaal, wat fijn om te zien dat u de hoop niet opgeeft. Blijf zo doorgaan, dan lukt het zeker weten! x

    BeantwoordenVerwijderen