dinsdag 12 juni 2012

Post voor kanjers

Onlangs kwam ik via via via op de website postvoorkanjers terecht.
Direct sprak deze website mijn aan.

Simone is 37 jaar en nadat zij op hyves had gezien dat Damian die kanker heeft graag post wilde ontvangen omdat hij daar er blij van werd.
Ze had hem kaarten gestuurd en al snel bedacht Simone dat er meer ernstig zieke kinderen erg blij zouden worden van post.
Al snel volgde er meer kinderen waar 1 voor 1 een lach op hun gezicht wordt getoverd.

Ik bekeek de website en zag al snel de actie staan voor panini voetbal plaatjes.
De dag ervoor had ik boodschappen gedaan en kreeg uiteraard de plaatjes erbij.
Ikzelf hoef ze niet en dacht "ik vind nog wel iemand die ze spaart"
Nu ik deze actie gelezen hebt wist ik meteen wat ik ermee ging doen.
Ik stuur ze op naar post voor kanjers en hoop zo dat ze hun doel hiermee kunnen vervullen en vele lachjes op gezichten kunnen toveren.

Dus lieve mensen
Ontvangen jullie bij de Albert Heijn voetbal plaatjes en spaar je ze niet denk dan eens aan hun actie en stuur de plaatjes op.

Ga voor meer informatie naar hun website http://www.postvoorkanjers.nl 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten