dinsdag 22 mei 2012

2 weken verder

We zijn nu iets meer als 2 weken verder en de laatste week heb ik me veelal afgezonderd.
Dit heeft me heel goed gedaan.
Heerlijk in en om me huisje bezig geweest en niet alleen de bezem door me huis gehaald maar ook door me hoofd.
Dit zelfde geld voor manlief, die heeft de dingen aangepakt wat die graag wilde.
Zo is de begonnen met een studie midden managment en hoopt zo een andere baan te gaan vinden in een richting met meer verantwoordelijkheid.

Het afzonderen heeft me goed gedaan dus.
Even niet hoeven denken aan onze kinderwens en gewoon heerlijk ons gang gegaan.
Het weer heeft ook weer een glimlach getoverd op me gezicht en ben actiever dan ooit.
Elke dag heerlijk wassen (vraag me niet waar t vandaan komt met maar 2 man in huis)
De tuin opgevrolijkt met vlindertjes en t huis weer gezellie gemaakt met kaarsjes.

Ook ben ik gisteren gestart met sportief worden.
Samen met de buuf gaan we 2x in de week joggen.
Gisteren had ik nog niet me goede spullen en hebben we in een flink stap gewandeld en een route uitgestippeld om mee te starten.
3.2 km en wow wat ben ik daar trots op.
De hormoonspuiten hebben zichtbaar me lichaam afgetakeld.
Kilootjes kwamen er aan en me energie was ver weg te zoeken.
Voor de zomer zal ik niet in me favo broek passen maar t is wel een doel voor volgend jaar.
Ik had verwacht spierpijn te hebben vanmorgen in de bovenbenen maar dat valt alles mee.

19 Mei was tevens de dag dat manlief en ik 2,5 jaar getrouwd zijn.
Wat gaat het toch allemaal hart ongelovelijk.
We hebben niks speciaals gedaan maar heerlijk genoten van de zon in de tuin.
En datzelfde ga ik vandaag weer doen.
Straks komen 2 oud collega's een bakkie doen en ik kijk er naar uit.
Ben weer klaar voor de gezelligheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten