woensdag 11 april 2012

Follikelmeting

vanmorgen was t dan eindelijk zover, de eerste follikelmeting en ow men wat was ik nerveus.
de weg erheen ging gelukkig vrij snel doordatnik social media bij de hand had en de meiden bombardeerden met mijn tweetjes.
helaas hadden manlief en ik ook nog eens een pittig gesprek maar dat liep goed af alleen doordat ik zo'n fijne hormoonmonster ben liep ik rond met dikke rode nattemogen :-(

we waren 40 minuten te vroeg dus moesten even geduld hebben, maar werd al snel binnen geroepen.
ik wist niet hoe snel ik me broek uit moest trekken en op de stoel moest gaan liggen.
eerst keek dk. M naar mijn baarmoederslijmvlies en die was bijna al op juiste dikte.
vervolgens keek die rechts en zag ik in eerste instantie maar 1 follikel, maar al gauw doken er meerdere op en begon die te tellen.
wow 6 stuks, en dat aan 1 kant. dat heb ik nog nooit gehad max was 5 dus was helemaal happy.
na de rechterkant ging die links kijken en daar zaten direct allemaal kleintjes.
weer ging die tellen en hoppa 6 stuks, ik was door het dolle heen.
het zegt natuurlijk nog niks omdat niet alles hoef mee te groeien, maar wat ben ik blij.
12 stuks die allemaal nog meedoen in de race. wat een heerlijk gevoel.
mijn medicatie werd nog even besproken en kreeg een recept mee voor de komende dagen en kon een nieuwe afspraak gaan maken voor a.s maandag voor een nieuwe follikelmeting.

eenmaal in de auto moest ik even stuiteren.
joehoeeeeeeeee 12 stuks, zo ongelovelijk.
ik had zelf al hoog ingezet met hopelijk 8 dus dit was zo'n verrassing.
ook op twitter had ik een wedpotje geopend en merendeels gin voor 11.
1 persoon ging voor 12 en die heb ik viritueel gebombadeerd met knuffels hihi.
en dat ga ik nogmaals doen.
speciaal voor icsivrouw knufknufknufknufknufknufknufknuf

nu op naar maandag en hopen dat ze alle 12 nog meedoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten