zondag 29 april 2012

eerste wachtweek

vandaag zit de eerste wachtweek erop.
omdat jut en jul pas afgelopen woensdag terug geplaatst is ging t erg snel voorbij.

de witte bolletjes begin ik aardig zat te worden, ben erg moe en slaap dan ook merendeels.
er komt op de dag weinig uit me handen en bij t opstaan ga ik dan ook gelijk wat klusjes klaren voordat ik helemaal achter loop in het huishouden.

de nachten gaan wat minder.
elke nacht wordt ik wel minstens 2x wakker om te plassen.
daarnaast ook 2 nachten flinke krampen gehad in de onderbuik, liesen en bovenbenen.
en zoals iedereen wel zal herkennen wordt ik onzeker als ik teveel voel of te weinig voel.
niks is goed genoeg om wat rust in me donder te krijgen 's nachts.

op de dag zelf ben ik er vrij weinig mee bezig valt me op en dat is iets nieuws voor me.
voorgaande behandelingen kon ik aan niks anders denken en nu zijn we er samen heel relax ingestapt en zien wel waar het schip strand.

manlief is er volgens mij wel iets meer mee bezig.
zijn nieuwe ritueel is bij het opstaan jut en jul 2 kusjes te geven en voor het slapen gaan.
ook vroeg die gisteren of ik al enig idee van resultaat had, maar hierover durf en wil ik geen uitspraak over doen.
we bekijken het met de dag en genieten van elke seconde.

aankomende week is het koninginnendag en gaan we er samen een dagje op uit.
heerlijk braderie hoppen en wellicht wat leuke dingen op de kop tikken.
daarnaast heb ik in die week ook nog wat afspraakjes staan dus zullen de dagen wellicht wat vlotter gaan.

op naar de volgende 7 dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten