zondag 22 april 2012

dag na het telefoontje

We zijn weer een dag verder na het telefoontje met de uitslag van de bevruchtingen.
Gisteren was het vooral angst wat me overviel.
Vandaag kan ik alweer veel beter relativeren en ben ik blij met het resultaat.

Zeker als ik in mijn TL lees dat er bij @mijnkracht geen bevruchtingen hebben plaats gevonden.
Vanaf deze plek wil dan ook nogmaals heel veel kracht geven.
Je bent een sterke vrouw en hoe erg de leegte en de angst nu ook is ik weet dat je een sterke vrouw bent en dit weet te verwerken.
Ik sta machteloos om iets voor je te kunnen doen, maar als ik kon toveren dan toverde ik die leegte weg en vele bevruchte gouden eitjes.
Je bent een kanjer, samen met alle andere in mijn TL die t zwaar te verduren krijgen keer op keer.
Vanaf deze plek dan ook nogmaals, jullie zijn sterke vrouwen en ben trots op jullie vechtlust.

Door dit bericht heb ik mezelf op me kop gegeven dat ik niet mag mokken en blij moet zijn.
Ik krijg tenminste die kans die vele nooit krijgen of hebben gekregen. tuurlijk zijn de zenuwen daar voor morgen het telefoontje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten