donderdag 24 december 2009

IUI-2


Start IUI-2
24-12-2009 Menstruatie
04-01-2010 1e Follikelmeting
05-01-2010 2e Follikelmeting
05-01-2010 Pregnyl
06-01-2010 Inseminatie IUI-2
20-01-2010 Mesntruatie begonnen
IUI-2 Mislukt

***********************************************************
Helaas werd ik vorig jaar 2 dagen voor kerst op 24 December ongesteld en konden we direct verder voor de 2e poging.
Vanwege de kerst dagen en oud en nieuw kon ik pas later bellen en toen ik 3 Januari belde zat ik al op cyclusdag 11 en mocht ik direct 4 Januari langskomen om te kijken hoe het ervoor stond.
Die ochtend bleek het een mooi resultaat te zijn en was de follikel al 14 a mm.
Dit was een zeer mooi resultaat en ook de gynaecoloog was verbaast.
De gynaecoloog wilde ons daarom ook direct de volgende morgen weer terug zien.
We waren 5 Januari iets later in het ziekenhuis omdat we flink de auto moesten krabben en het erg glas was waardoor we maar stapvoets konden rijden.
Toen eenmaal de meting plaatsvond zagen we dat mijn follikel al 17 mm was.
Dit ging zo snel dat we weer direct naar de apotheek toe moesten om de pregnyl te halen en terug moesten komen om die te laten plaatsen en alles in te plannen voor de volgende dag.
De 2e inseminatie ging ook vlekkelos.
Het resultaat was nog beter als de eerste keer en er zwommen 47,2 mlj potentiele kandidaatjes rond.
Nu gingen we weer die wachtweken in.
We naderde ook de datum 11 Januari 2010 en op die datum werd het een feit dat we alweer 2 jaar bezig waren voor een wondertje.
Helaas zat ook niet alles mee en bleken we een flinke lekage in de kruipkelder te hebben waardor we zonder warm water en verwarming zaten terwijl het buiten op de dag -10 was en 's nachts -20.
Helaas leek het op ons afgeroepen te zijn alle ellende en ben ik 20 Januari ongesteld geworden.
We hebben die ochtend direct het ziekenhuis gebeld en aangegeven dat ik ongesteld was geworden maar ik wilde ook even geen polonaise aan mijn lijf en we besloten om 1 maand rust in te lassen.
Ook was ik net aangenomen bij mijn nieuwe baan en daar wilde ik me op focussen ik had immers een proeftijd en ookal wisten ze dat ik in dit traject zit en direct zeiden dat ze me hierin gingen steunen wilde ik me toch eerst op me werk wegwijs maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten