woensdag 12 augustus 2015

Eerste echo na 2 jaar

Gisteren dag 11 mochten we ons vroeg melden in de kliniek.
Na een helse nacht vol pijn en nauwelijks geslapen te hebben deed het wel zeer om op te staan, maar we hadden er zin in.

Netjes op tijd kwamen we aan en we stonden nog sneller buiten dan we dachten.
Een mooi rustig beeld was er te zien.
Baarmoederslijmvlies was al 7mm en tot mijn grote verbazing zowel links als rechts een follikel die bijna even groot waren, de grootste nu 12mm.

Hij stelde voor om vrijdag terug te komen gezien een goede follikel 2mm per dag groeit, maar aangezien wij een geschiedenis hebben met al eisprongen bij 16mm mogen we donderdag al terug komen.
Ook heb ik gevraagd of we de eisprong toch niet beter kunnen timen met pregnyl ipv lh-testen.
Ook in het verleden vond ik lh-testen niet fijn en daarbij heb ik op dit moment zoveel pijn van de endometriose dat pregnyl me wellicht kan verlossen van die pijn aangezien hier het zwangerschapshormoon in zit.

Ook hiermee ging die akkoort, maar mocht het nou zijn dat donderdag me follikels weg zijn dan word donderdag dag 0 en zal op dag 5 zonder hormonen etc de embryo worden terug geplaatst.

Spannende dagen, maar het spannendste moet nog komen.
Straks het telefoontje of de embryo of deze goed is ontdooid.
Maar eerst op naar morgen de tweede follikelmeting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten