donderdag 30 maart 2023

6 jaar later

Wow dat is alweer 6 jaar geleden dat ik actief was op deze blog!
Zomer 2017 voor het laatst en zat aan het eind van de rollercoaster.
Kort na mijn laatste blog is de scheiding definitief uitgesproken en ging ik weer door het leven als mevr V.
Een blanco boek om te vullen met nieuwe hoofdstukken.
En na alle ellende die ik met jullie gedeeld had word het eens tijd voor mooie dingen.

Het was uiteraard niet gelijk rozengeur en manenschijn, het leven blijft je opstakels geven, maar die vormen je tot de persoon die je de dag vandaag bent. Wijze levenslessen noem ik ze.

Het overige deel van 2017 heb ik vooral genoten van mijn leven.
Maakte heerlijke wandelingen met Toby en als die bij mijn ex partner was genoot ik van social time met vrienden op feestjes, verjaardagen of gewoon lekker thuis.

Ik had dan ook nooit verwacht eind van 2017 op een verjaardag mijn huidige partner tegen te komen. Ik had mannen afgeschreven na alle ellende en was niet van plan me ooit nog te binden hihi.
Dat deed ik ook echt niet direct, het was meer friends with benefits, maar we zagen elkaar steeds vaker en bleven steeds langer bij elkaar plakken dat de onvermijdelijke stempel "relatie" werd :)

2018 werd wel een jaar waarin ik nogmaals met groot verdriet te maken kreeg.
Mijn hondenkind Toby bleek een kwaadaardige tumor te hebben en zou niet lang meer leven.
Er braken weken aan van vooral heelveel genieten en herhinneringen maken.
Deze periode heeft helaas maar 4 weken mogen duren.
Augustus 2018 was de koek op en hebben we besloten hem in te laten slapen.
Dit is netjes gezamelijk gegaan met mijn ex partner en onze partners aan onze zijde.
Een tijd van intens verdriet en rouw brak aan.
Toby was mijn steun en toeverlaat, mijn kind.
Dankzij hem ben ik de wijde wereld ingetrokken en heb ik geleerd een zelfstandig leven te lijden en aan mezelf te denken en daar kan ik hem niet dankbaar genoeg voor zijn.
Nu 5 jaar later is het verlies verwerkt, maar hij zal altijd onderdeel van mij blijven en word dan ook nog altijd enorm gemist. En niet alleen bij mij, mensen die hem hebben gekend hebben het ook nog vaak over hem, hij heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten

            12-07-2015 / 21-08-2018* 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten