woensdag 14 november 2012

alleen zijn

zo superblij voor manlief. mee met zijn werkgever naar helsinki waar die is uitgenodigd op het hoofdkantoor.
op het moment dat ik het hoorde was het nog ver weg, maar de laatste dagen gingen ineens snel en zostond ik hem dan ook vroeg in de ochtend hem uit te zwaaien en zag ik hem vertrekken met zijn koffertje.

voor het eerst in 5 jaar zijn we gescheiden van elkaar.
allebei zijn we huismussen en brengen we graag tijd door met elkaar.
net een pas verliefd stel.

we hebben al zoveel meegemaakt en vooral de afgelopen maanden flinke knallen gehad.
je zit nog middenin verwerking en met de decembermaand voor de deur neemt het verdriet weer toe.
wat heb ik hem dan graag bij me.
gelukkig ben ik heel blij voor hem. hij doet nu werk wat die leuk vind en waar groeimogelijkheden in zitten en dat verdiend die ook.
hij lacht weer en ik dus automatisch ook.

ik kan niet wachten tot ik hem weer de auto uit zie stappen met zijn koffertje en we elkaar in de armen kunnen sluiten.
het zijn maar 3 dagen maar die voelen aan als een eeuwigheid.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten