woensdag 10 oktober 2012

Afspraak voor echo

Het is alweer 2,5 week geleden dat ik gestopt ben met de estradiol en het was wachten wanneer ik zou gaan vloeien.
Na 1 week had ik was bruin en slijm verlies en dacht "het start eindelijk"
Echter was alles op de 5e dag verdwenen en verscheen er ook niks meer.
Ik keek het t weekend nog aan maar afgelopen maandag besloot ik dan toch het ziekenhuis te bellen.

De assistente vroeg of ik iets roods gespot had en ik kon haar vertellen dat ik dat niet gezien had.
Als je er op wacht ga je het bestuderen, althans ik heb dat gedaan.
Ze besloot te gaan overleggen met de gynaecoloog en zou me later terug bellen.

Even na 13 uur was het volgens mij toen de telefoon over ging.
Dk. W wilde me zien op cyclusdag 12 gerekend vanaf de eerste dag dat ik bruin verlies had.
Aanstaande vrijdag avond mag ik dan ook langs komen en hoop ik dat het bruinige afscheiding dan ook voldoende was voor de start van me eigen natuurlijke cyclus.

Daarnaast mag ik vrijdag ook weer naar de huisarts voor me schouder.
De medicijnen lijken aan te slaan.
Heb af en toe nog wel wat pijn, maar het wordt goed onderdrukt en kan alles weer doen en vooral weer heerlijk slapen.
Vrijdag gaat de huisarts bepalen of de medicatie verhoogd wordt of dat we het hiet bij laten, ik ben benieuwd.
Na de huisarts breng ik de dag door bij me ouders.
Daar haalt manlief me uiteindelijk op om naar brabant te rijden.
Ze hebben een heerlijk bad waar ik dus even gebruik van ga maken en wat kletsen en doen.

Dus we leven toe naar vrijdag en hopen we op dubbel goed nieuws.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten