dinsdag 4 september 2012

De laatste wachtdagen

De laatste wachtdagen zijn aangebroken.
fictief zit ik nu op wachtdag 13 en sinds de terugplaatsing op dag 11.
de zenuwen beginnen zich enorm uit te breiden en kan er geen grip meer op hebben.

gisteren dacht ik dat alle kwaaltjes verdwenen waren en precies zoals ik voorspelde, maar vanmoren waren ze daar weer.
ben heerlijk de hele dag door misselijk, komt vocht uit mijn tepels, krampig gevoel in onderrug, heupen, lies en bovenbenen.
de eerste kwaatjes staan ook in de bijsluiter van de estradiol alleen de krampen niet.
hoewel ik nog zo me best doe om ze niet te linken heb ik gewoon geen controlle meer over mezelf.

ik weet dat ik nie kan wachten tot de testdatum en dat ik eerder zal gaan testen.

hoop zo dat lieve kleine kanjer wil blijven zitten.

3 opmerkingen:

  1. Oh meissie wat spannend! Ik duim zo hardddddddddddddddd(die was duidelijk) met je mee!!! Klinkt toch aardig wel positief. Sterkte de laatste dagen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 10 dagen na tp zou je al kunnen testen... ik zou 't gewoon doen als je het wilt doen nu. Sterkte enneh ik duim voor een superplakkert!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tielke

    Me emmy was maar 2 dagen oud bij terugplaatsing dus ik test liever op fictieve dag 14.
    Dat is morgen, en als ik het volhoud dan wil het liever nog langer volhouden.
    Bang voor negatieve test of vage streepjes waar ik niks aan heb.

    Liefs, Icsigirl

    BeantwoordenVerwijderen