zaterdag 18 augustus 2012

Wat een heerlijke dag

Na het bezoekje vanmorgen aan het ziekenhuis kon mijn dag eigenlijk al niet meer stuk.
Maar sjonge jonge het was wel pufen geblazen.
De zomer vind ik heerlijk, maar als je ivm je vorige ooroperatie nog altijd niet in het water mag poedelen dan is er weinig aan en dus puf puf puf.

Vanmiddag zijn we niet langs schoonpapa geweest.
Zijn medicatie is verhoogd en ligt die merendeels te slapen. Ook zou er iemand anders langs gaan dus hadden we de dag voor ons zelf.

Ik besloot al eerder deze week om weer eens langs me oude werk te gaan.
Ik appte een oud collega wanneer ze er weer zat 's avonds en zodoende ben ik vanavond om 18.30 naar de zaak gegaan.
Wat heerlijk om al die meiden weer te zien en al snel was er veel lol
We lachen om de gekste dingen en zo gaat de tijd ook nog wat sneller voor ze.
Om 00.00 sluit de toko en op dit moment ben ik er nog altijd aanwezig.

Wat een heerlijke afleiding en och wat mis ik die meiden.
Het werk zelf mis ik werkelijk niet maar de gesprekken het gelach en het geouwehoer is iets wat ik in mijn hart gesloten heb.
Top collega's!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten