dinsdag 8 mei 2012

afspraak gemaakt

om stipt 13:30 belde ik met geertgen om een afspraak te maken. in eerste instantie toen ze vroeg of er nog embryoos zijn en ik 'ja' antwoorde melde ze dat ze dan meestal een echo afspraak maken voor dag 9,10 of 11 om een cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus te plannen. ik melde gelijk waarom ik een evaluatie gesprek wilde. dit was onze laatste punctie en wij zijn helaas niet in de potitie om een 4e poging zelf te financieren. ook melde ik dat ik informatie had opgezocht van assisted hatching en hoorde via mijn social media dat het bij jullie mogelijk is om dat te laten toepassen. klopt helemaal was haar antwoord en plande me gelijk in op een datum naar keuze. 29 juni dus bij dk W om 13:30. ik ben er weer helemaal klaar vor. heb vertrouwen in de assisted hatching en kan niet wachten tot we het gesprek hebben en er nog meer informatie over krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten